
Povodom Dana planeta Zemlje i Noći knjige, učenici naše škole posjetili su Pričozemsku u Ibis grafici te sudjelovali u zanimljivom i edukativnom programu Igrom kroz knjigu, koji je za nas pripremila biblioteka SEZAM – Srednja Europa za mlade.
U utorak, 22. travnja 2025. godine, povodom obilježavanja Dana planeta Zemlje, učenici 1.d razrednog odjela slušali su ulomke iz knjige Voda autorice Anne Skowrońske, u prijevodu Damira Agičića, te razgovarali o vodi kao izvoru života i o Zemlji – našem Plavom planetu. Kroz razgovor su promišljali o važnosti očuvanja prirode i resursa, osobito vode. Nakon čitanja i razgovora, učenici su sudjelovali u kreativnoj radionici na kojoj su izrađivali vlastite prikaze planeta Zemlje koristeći vunu, papir, filc i flomastere. Aktivnost je potaknula maštu i ekološku osviještenost učenika na njima prilagođen i zanimljiv način.
Dan poslije, u srijedu, 23. travnja 2025. godine, učenici 2.c razreda posjetili su Ibis grafiku u sklopu obilježavanja Noći knjige, čija je ovogodišnja tema „O životinjama i ljudima“. U okviru programa Igrom kroz knjigu, učenici su slušali ulomke iz romana Otočko plava autorice Magde Szabó u prijevodu Lee Kovacs. Kroz čitanje o dječaku Valentinu, koji razumije jezik životinja, te kroz radionice Mačić, S Oskarom na putu i igru Pogodi tko sam, djeca su na zabavan i poučan način istraživala teme zaštite životinja, održivog razvoja i humanosti.
Zahvaljujemo nakladniku Srednja Europa, čija je biblioteka SEZAM – knjige za djecu i mlade provela poučne radionice u sklopu programa Igrom kroz knjigu, te školskoj knjižnici darovala primjerke knjiga Voda i Otočko plava. Također zahvaljujemo Ibis grafici na gostoprimstvu i izvrsnoj organizaciji uvijek zanimljivih radionica.
Ivana Rožić, stručna suradnica knjižničarka
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Upisi u srednje škole
USKORO