Naša škola primila je donaciju zaklade Siemens Stiftung.
Na prigodnoj svečanosti u Osnovnoj školi Matije Gupca, prve Škrinje otkrića 31.ožujka 2011. dobili su ravnatelji 50 zagrebačkih osnovnih škola, a škole je odabrao Gradski ured za obrazovanje, kulturu i šport.
„Društveni angažman i korporativna odgovornost sastavni su dio Siemensove korporativne kulture. Drago nam je da će naša donacija poslužiti u kreiranju kvalitetnije nastave prirodnih znanosti te vjerujemo da ćemo njome potaknuti djecu na nova istraživanje u području prirodnih znanosti. Mladi naraštaji su naša budućnost i briga za njihov razvoj je zadaća svakog od nas“ rekao je predsjednik Uprave Siemensa Hrvatska Mladen Fogec.
Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić izjavio je: „Edukacija je osnova razvoja svakog društva i drago mi je da uspješne tvrtke poput Siemensa Hrvatska prepoznaju važnost ulaganja u mlade.“
Zaklada Siemens Stiftung ukupno je donirala 200 “Škrinja otkrića” koje Siemens Hrvatska u suradnji s gradovima i županijama dodjeljuje školama diljem Hrvatske. Škrinju otkrića razvio je Science-Lab iz Njemačke, pionir znanstvenog obrazovanja za mlađe uzraste. Škrinje su izrađene i sastavljene u radionici pod pokroviteljstvom Caritasa u Njemačkoj. U Hrvatskoj su dobiveni certifikati o zdravstvenoj ispravnosti.
Škrinju otkrića čine dvije čvrste drvene kutije do vrha napunjene svim materijalima, opremom i priborom koji učenici i njihovi nastavnici trebaju kako bi izveli 22 znanstvena pokusa iz područja energije, elektriciteta, okoliša i zdravstva. One primjerice sadrže žarulje, električne motore, baterije, toplomjere, velike grafičke prikaze ljudskog tijela i laboratorijske posude s rupicama za rekonstruiranje umanjene verzije postrojenja za pročišćavanje voda. Pomoću ovog pribora za pokuse, nastavnici će se opskrbiti dodatnim edukativnim materijalima i stručnim znanjem. U Škrinju otkrića također su uključene i upute za nastavnike u obliku DVD-a, brošure na rasklapanje i tematske kartice na hrvatskom jeziku. Ne samo da Škrinja otkrića upoznaje učenike s prirodnim znanostima, nego se grupiranjem različitih materijala te izvođenjem i opisivanjem raznih pokusa poboljšavaju fine motoričke, jezične i kognitivne sposobnosti djece.