U Osnovnoj školi Antuna Gustava Matoša provodio se projekt kojem je cilj razvoj školstva i kvaliteta nastavnog procesa.
U projekt Razvoj instrumenata za vrednovanje školske nastave bile su uključene 4 osnovne škole, među njima i naša škola. Projekt su provodili Agencija za odgoj i obrazovanje i Institut za društvena istraživanja u Zagrebu – Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja (CIRO). Projekt je započeo u školskoj godini 2010./2011., a provodio se i tijekom školske godine 2011./2012.
Ciljevi projekta su:
- unapređivanje kvalitete odgojno-obrazovnog rada u hrvatskim školama,
- definiranje osnovnih značajki kvalitetnog nastavnog procesa; definiranje indikatora,
- izrada valjanih, pouzdanih i upotrebljivih mjernih postupaka za vrednovanje nastavnog procesa,
- omogućiti školama korištenje novih instrumenata za samoanalizu, samovrednovanje i unapređivanje nastavnog procesa,
- provjeriti kako se vrednovanje nastavnog procesa može koristiti za samovrednovanje škola.
U sklopu projekta provjeravala se valjanost i praktična upotrebljivost instrumenata za vrednovanje nastavnog procesa iz perspektive opažača (ravnatelja i stručnih suradnika), samih učitelja i učenika. Različite perspektive ključnih sudionika nastavnog procesa omogućuju širi i dublji uvid u proces nastave te pružaju empirijsku podlogu za samoanalizu i razradu postupaka i strategija za unapređivanje poučavanja u školama.