I ove godine 3. c razredni odjel sudjeluje u eTwinning projektu Uz čitanje riječi rastu 2. Cilj ovog projekta je približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz cijelu godinu obilježavamo razne prigodne datume vezane uz čitanje i provodimo razne čitalačke aktivnosti kroz sve lektire, ali i uz dodatno čitanje.
Kroz mjesec veljaču bavili smo se poznatim dječjim romanom Vlak u snijegu. Napravili smo niz aktivnosti: vruća stolica, izrada mape priče u obliku vlaka, izrada plakata s osobinama glavnih likova, stvaralačko pitanje – pisanje pisma i izrada naslovnice za knjigu Vlak u snijegu.
Završna aktivnost je bila: Nastavi priču. Svaki učenik napisao je svoj nastavak romana Vlak u snijegu. Što se dogodilo s Dragom, Ljubanom i Perom? Što se događa u njihovim životima kad zavirimo u budućnost?
Dio svakog eTwinning projekta je i razvoj digitalnih kompetencija. Mi smo tako ovaj put surađivali putem Google prezentacija. Google prezentacije je prezentacijski digitalni alat u kojem korisnici mogu stvarati i uređivati sadržaj dok surađuju s drugima u stvarnome vremenu. Svaki učenik je dobio svoj slajd s imenom. U školi smo naučili kako se dodaje tekstni okvir i pisanje priča je moglo započeti. Neki su već započeli pisati u školi, ali kako imamo u razredu samo jedno računalo, nisu svi uspjeli to napraviti u školi.
Nastale su zanimljive i neobične priče naših glavnih junaka. Možete ih pročitati ovdje.
Digitalna kompetencija je jedna od osam glavnih kompetencija Nacionalnog okvirnog kurikuluma. Veselimo se novim digitalnim izazovima, a Vlak u snijegu ostat će nam u posebnom sjećanju po raznim aktivnostima.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO