Državna smotra LiDraNo za učenike osnovnih škola održana je od 25. do 27. travnja 2022. godine u Vodicama.
U kategoriji pojedinačni scenski izraz pred učenicima i mentorima iz cijele Hrvatske svoj izvrstan nastup održala je se učenica 3. d razreda, Neva Sever Melcher, mentorice Irene Sremić.
Urednica Lana Škarica, učenica 8. c razreda i voditeljica Marita Batinović predstavile su na okruglom stolu za školske listove naš Školski list Gustav kojim smo sudjelovali i u kategoriji novinarskog stvaralaštva.
Državna smotra LiDraNo održana je u klasičnom obliku susreta učenika i mentora pozvanih na Smotru nakon pauze od dvije godine. Dva dana Smotre bila su ispunjena predstavljanjem najboljih učeničkih ostvarenja iz cijele Hrvatske u raznim kategorijama i održavanjem okruglih stolova za svaku kategoriju. Kategorije u kojima su se učenici predstavili bile su: pojedinačni scenski nastupi, literarni radovi , samostalni novinarski radovi, školski listovi i radijske emisije.
Okrugli su stolovi vrlo važni mentorima i učenicima jer na njima učenici i mentori osim pohvala za svoja ostvarenja dobivaju smjernice i korisne informacije za budući rad. Razmjena iskustava, nove ideje, prezentacija radova snažan su poticaj za daljnji rad. Sudjelovanje na Državnoj smotri kruna je nagrade učenicima i mentorima za uloženi trud. Vratili su se osvježeni novim idejama i poticajem za ostvarivanje novih uspjeha. Iznimno je vrijedno bilo vidjeti ozarena dječja lica nakon prezentacije njihovih radijskih emisija, literarnih, novinarskih radova i pojedinačnih scenskih nastupa, koji su bez imalo treme, briljirali u svojim izvedbama. Svima nam se u tom trenutku otkriva bogatstvo izražajnosti koje posjeduju naši učenici, ali i stručnost njihovih mentora koji su to bogatstvo otkrili i dotjerali do savršenstva.
Čestitamo našim sudionicima Državne smotre LiDraNo!
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO