Tijekom Božićnog tjedna organizirali smo čitanje Matoševih djela i razmjenu snimki čitanja među školama. U aktivnosti u sudjelovale Matoševe škole iz Zagreba, Vinkovaca, Tovarnika i Čačinaca. Čitani su ulomci iz djela Cvijet sa raskršća, Kip domovine leta 188*, Odisije, Ljubav i debljina, Susjeda, Klobuk, Vrabac, Sjena, Kod kuće, Zagreb i Zagrebu, Na Božić, ulomci iz putopisa te ulomci tekstova Matoš o ocu i djedu, Kako je Matoš stigao u Pariz.
Mentorice koje su spremile učenike su Marija Đerek, Ivana Antić, Monika Haraminčić (Zagreb), Kristina Krolo (Čačinci), Ana Koncul (Tovarnik), Dajana Mitić (Vinkovci).
Cilj ove aktivnosti je približiti učenicima djelo Antuna Gustava Matoša, uspostaviti kontakt među učenicima raznih škola te razmijeniti iskustva. Upotrebom informacijsko-komunikacijske tehnologije približili smo Matoša jedni drugima kako u prostoru, tako i u vremenu.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO