Čitanje je jedna od najvažnijih aktivnosti. Ne samo da nam služi kao orijentir za sve što u životu radimo, već nas odvodi u svijet mašte, zmajeva, vila, princeza, kraljeva… Kako bismo prvašiće uveli u „svijet knjiga“, posjetili smo Gradsku knjižnicu Augusta Cesarca te školsku knjižnicu Osnovne škole Antuna Gustava Matoša.
Tijekom prvog polugodišta, školska knjižničarka Ivana Rožić održala je prvašićima predavanja o važnosti čitanja knjiga i pravilima ponašanja u školskoj knjižnici. Učenici su naučili čemu služe knjige, što sve iz njih mogu saznati, ali i kako ih očuvati za buduće generacije. Učenici 3.a razrednog odjela odigrali su igrokaz kako bi učenicima približili važnost čitanja, pažljivog korištenja, posuđivanja te vraćanja knjiga u zadanom roku.
Učenici su se potom učlanili u školsku knjižnicu te oduševljeno posudili svoje prve knjige, a kao mali znak pažnje, dobili su straničnike s citatima Antuna Gustava Matoša koji su napravljeni povodom obilježavanja 150. godišnjice njegova rođenja te 90. obljetnice osnutka naše škole.
U Gradskoj knjižnici Augusta Cesarca učenici su slušali priču Sunčane Škrinjarić Miš u knjižnici. Kroz interaktivnu igru ponovili su svoje znanje. Zadatak učenika bio je odrediti prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja u gradskim knjižnicama. Potom su mogli izabrati slikovnice koje bi htjeli pročitati te su dobili poziv za besplatno učlanjenje u Knjižnice grada Zagreba.
Nadamo se da naši đaci neće biti kao miš iz priče koji je u knjižnicu došao tražiti sir, već da će svim svojim srcem i umom uroniti u čarobni svijet knjige i pustiti svojoj mašti na volju.
I kao što jednom reče naš Matoš:
„Kultura jedne zemlje može se mjeriti brojem njezinih knjižnica, knjiga i čitača.“
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO