U ponedjeljak, 27. veljače 2023. godine u prepunoj dvorani Gradskog satiričkog kazališta „Kerempuh“ otvorena je trideset i drugi puta Županijska smotra literarnoga, dramsko-scenskoga i novinarskog stvaralaštva osnovnih škola Grada Zagreba – LiDraNo 2023. Smotra se održava pod pokroviteljstvom Grada Zagreba, u organizaciji Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade, Osnovne škole Antuna Gustava Matoša i Prirodoslovne škole Vladimira Preloga. Otvorenju su prisustvovali izaslanica pročelnika Gradskog ureda za obrazovanje, sport i mlade, gđa Iva Milardović Štimac, ravnateljica Uprave za odgoj i obrazovanje Ministarstva znanosti i obrazovanja, gđa Vesna Šerepac, ravnateljica Agencije za odgoj i obrazovanje, gđa Dubravka Brezak Stamać, ravnatelj Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, g. Mile Živčić, predsjednica Državnog povjerenstva smotre LiDraNo 2023., gđa Ivana Ivančić Medved, ravnateljica Hrvatskog školskog muzeja, gđa Anita Zlomislić te drugi uvaženi gosti. Prisutnima su se obratili ravnatelj Osnovne škole Antuna Gustava Matoša, g. Antonio Jurčev i ravnatelj Prirodoslovne škole Vladimira Preloga, g. Zlatko Stić, a ovogodišnju smotru LiDraNo 2023. otvorila je gđa Iva Milardović Štimac.
U bogatom programu otvorenja prepunom pjesme, plesa, songova mjuzikla i prošlogodišnjih uspješnica s državne razine Lidrana, uvedeni smo u svijet čarolije koja će vladati životom zagrebačkih učenika ovoga tjedna. Nakon svečanog otvorenja, prvi dan Lidrana tradicionalno je rezerviran za pojedinačne scenske nastupe učenika osnovnih i srednjih škola. Tijekom ovoga tjedna učenici će pokazati svoje literarne, dramsko-scenske, radijske i novinarske radove koje su vrijedno stvarali pod usmjeravanjem svojih mentora tijekom ove školske godine.
Više o programu smotre LiDraNo 2023. pronađite ovdje.
Video zapis svečanog otvorenja Županijske smotre literarnoga, dramsko-scenskoga i novinarskog stvaralaštva osnovnih škola Grada Zagreba – LiDraNo 2023., koje se održalo 27. veljače 2023. godine u Gradskom satiričkom kazalištu „Kerempuh“ pogledajte ovdje, a više fotografija s LiDraNa 2023. u fotogaleriji ovdje.
Zastor je podignut, uživajmo u LiDraNu!
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO