Učenici 7. c i 7. d razrednog odjela sudjelovali su u obilježavanju Dana medijske pismenosti na satu Hrvatskoga jezika. U manjim skupinama proučavali su vijesti te zaključivali jesu li istinite ili lažne. Prisjetili su se kako će prepoznati lažne vijesti te koliko je važno kritičko promišljanje u pristupu vijestima kojima smo bombardirani sa svih strana.
U skupinama su učenici osmišljavali i vlastite lažne vijesti, u tiskanom ili digitalnom obliku (Canva). Teme kojima su se učenici bavili:
Horor u Splitu! U Dioklecijanovoj palači srušen kip cara Dioklecijana
Mlada nada Dinama iz 7. d ekskluzivno otkriva da će ipak potpisati za Brazil
Oprez na cestama: Tigar pobjegao iz zoološkog vrta
Revolucionarno otkriće: šampon za brži rast kose
Na ledenjaku pronađeno tijelo Vikinga, znanstvenici otkrili koji mu je bio zadnji obrok
Oksfordski znanstvenici pronašli su formulu za građu najrjeđeg materijala na svijetu
Znanstvenici otkrivaju: Preživjeli smo samo zbog uboda komaraca, eto zašto se više razbolijevamo zimi! U Egiptu već počeo uzgoj i izvoz komaraca.
Učenici petih i sedmih razreda sudjelovali su u informatičkom predavanju i radionici “Umjetna inteligencija i deepfake“ na kojoj smo se prisjetili svega što znamo o umjetnoj inteligenciji, koja je sve prisutnija u našim životima. Razvojem umjetne inteligencije, koja sve uvjerljivije može generirati video, fotorealistične slike i zvučne zapise koje je gotovo nemoguće prepoznati kao proizvode umjetne inteligencije, sve je teže razlučiti točne informacije od lažnih. Učenici su se upoznali s nekoliko alata za generiranje sadržaja generativnom umjetnom inteligencijom, uočavali njihove mogućnosti, prednosti i mane, te razvijali strategije kako se snaći u moru sadržaja i kako razlučiti stvarne osobe od onih računalno generiranih.