Dragi učenici,
Nacionalni kviz za poticanje čitanja je natjecanje organizirano s ciljem da se dodatno potakne čitanje kod mladih čitatelja viših razreda osnovne škole. Kviz se tradicionalno provodi u Mjesecu hrvatske knjige, a od 1998. godine organiziraju ga Knjižnice grada Zagreba.
Ovogodišnjom manifestacijom Mjeseca hrvatske knjige želi se istaknuti vrijednost pripovijedanja i kazivanja, čaroliju izgovorene riječi i važnost priča, sa sloganom Pričaj mi…
Nacionalni kviz za poticanje čitanja, kao jedan od središnjih programa manifestacije, nosi naziv Velike male priče, a knjige koje će se čitati i mogu se posuditi u školskoj knjižnici su:
- Ivana Brlić-Mažuranić, Vendi Vernić: Menažerija
- Igor Rajki, Klasja Habjan: Tminice
- Iva Bezinović Haydon, Hana Tintor: Gdje se skriva Vedran?
Kviz će se moći riješiti do 24. 10. 2024. godine u školskoj knjižnici.
Popis finalista će se objaviti na naslovnoj stranici kviza do 4. 11. 2024. godine.
Na završnoj svečanosti Nacionalnog kviza za poticanje čitanja, 15. 11. 2024. u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu javno se izvlače glavna i utješne nagrade, uz prigodan kulturni program.
Ivana Rožić, knjižničarka
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO