U srijedu, 16. listopada, učenici prvih, drugih i trećih razreda u produženom boravku prigodno su obilježili Dan zdrave hrane.
Razgovarali su o namirnicama koje čine zdravi obrok te o važnostima zdrave i raznolike prehrane i njenom utjecaju na zdravlje.
Učenici su u skupinama surađivali kako bi zajedno osmislili te na kreativan način prikazali zdrave obroke za tjedni jelovnik i potaknuli druge na zdravu prehranu.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO