
S veseljem objavljujemo rezultate natječaja za najbolje ukrašena vrata učionica, koji je ove godine održan na temu “Likovi iz lektira u božićnom i zimskom izdanju”. U natječaju su sudjelovali svi razredni odjeli od 1. do 3. razreda, a učenici i učiteljice su se iznimno potrudili izraditi kreativne i maštovite radove.
Tema natječaja bila je izazovna, no svi su se odlično snašli, donoseći na vrata učionica likove iz svojih omiljenih lektira. Na vratima su nas dočekali: Snjeguljica i patuljci, Šestinski kišobrani, Vlak u snijegu, Tintilinići, Maca papučarica, Žirafa Suli, Pinokio… Likovi su zasjali u božićnom i zimskom ruhu, stvarajući tako pravo čudo na hodnicima škole.
Žiri je pažljivo sve pregledao, a svaki razredni odjel mogao se pohvaliti iznimnom kreativnošću i timskim radom. Na temelju zbroja glasova članova žirija, prvo mjesto osvojio je 1. b razredni odjel sa svojom Snježnom kraljicom. Pobjednike natječaja razveselit ćemo slatkim iznenađenjem.
Čestitamo svim učenicima i učiteljicama na sudjelovanju i stvaranju čarolije na školskim vratima! Ponosni smo na sve sudionike i radujemo se novim kreativnim izazovima u budućnosti!
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Upisi u srednje škole
USKORO