Učenici 6. d razrednog odjela tijekom prosinca su na satu Hrvatskoga jezika provodili Dramski adventski kalendar osmišljen od dramskih pedagoga u Hrvatskom centru za dramski odgoj u svrhu moderniziranja i obogaćivanja nastave i nastavnih sadržaja.
Za svaki je dan tijekom adventa osmišljena jedna dramska tehnika. Učenici su s veseljem ulazili u učionicu i gledali prema plakatu koja je dramska tehnika toga dana u planu. Budući da im se aktivnost toliko svidjela, posljednjeg sata nastave uklopili smo više dramskih tehnika u nastavni sadržaj.
Prva dramska tehnika koju smo proveli je zimska kiša koja predstavlja stvaranje zvučne kulise pucketanjem prstima, pljeskanjem ili udaranjem, a povezali smo ju s interpretacijom dijalektne poezije. Narječja smo vježbali stvaranjem zajedničke priče tehnikom srećom na nesreću. Razgovor u krugu vodili smo o zamjenicama, a prigodno smo skrenuli i u razgovor o poklonima svetog Nikole. Tijekom interpretacije dramskog teksta Različitosti, koristili smo tehniku vrući stolac kojim smo otkrivali karakterizaciju likova. Djelo za cjelovito čitanje poslužilo nam je na samom kraju polugodišta za isprobavanje većeg broja dramskih tehnika pa smo tako slagali kipove, otkrivali vlastite strahove tehnikom vjetar puše, borili se protiv strahova tehnikom anđeo i vrag, unutarnjim monologom otkrivali pozadinu priče i priznavali čega se bojimo tehnikom što je u vreći.
Uporabom dramskih tehnika nastava je bila interaktivnija, a učenicima zabavnija te se Dramski adventski kalendar odlično uklopio u ovogodišnje božićne aktivnosti u školi.
Monika Haraminčić, prof., univ. spec. art.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO