
Kao i prethodnih godina, Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje obilježava Mjesec hrvatskoga jezika, koji počinje 22. veljače, na Međunarodni dan materinskoga jezika, a završava 17. ožujka, na dan objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga književnog jezika iz 1967. godine. Hrvatski je sabor 1997. godine utemeljio Dane hrvatskoga jezika koji traju od 11. do 17. ožujka. Na taj način Mjesec hrvatskoga jezika zaokružuje priču o materinskom hrvatskom jeziku – jeziku naše pismenosti, kulture i identiteta.
Dani hrvatskoga jezika posvećeni su boljem upoznavanju našeg jezika, njegove povijesti i književnosti. Čuvajmo svoju jezičnu povijest, njegujmo sadašnjost i branimo ju u budućnosti. Budimo odgovorni prema hrvatskome jeziku, njegovom pravogovoru i pravopisanju i imat ćemo što ostaviti u naslijeđe potomcima.
Dane hrvatskoga jezika naši su boravkaši obilježili i ove godine.
Prvašići su se bavili jezičnim igrama s riječima i rečenicama. Rješavali su skrivalice, poslovice, pogađaljke, zagonetke i rebuse. Igrali su igru Na slovo, na slovo. Najzanimljivije im je bilo otkrivanje poruka u Tajnom pismu. Čitali su priče, a odlučili su i izrađivati slovaricu.
Drugašići su kvizom ponovili svoje znanje o našem jeziku, a okušali su se čak i u pisanju činkvina. Baš je pravi užitak čitati ih. Također, čitali su i proučavali biografije i književna djela naših poznatih pisaca i napravili plakat.
Trećaši su se bavili zavičajnim govorom. Istraživali su kako se na književnom jeziku kažu neke riječi iz zavičajnog govora. Odigrali su kviz i u skupinama pisali pjesme o jeziku, razvrstavali zbrčkane riječi po narječjima i crtali kartu naše domovine pa označavali koje je narječje karakteristično za koji dio domovine.
Kako je sve to izgledalo, pogledajte u našoj galeriji.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Upisi u srednje škole
USKORO