
U petak, 11. travnja 2025., učenici 4.a i 4.c razreda naše škole obilježili su Međunarodni dan kućnih ljubimaca posjetom Skloništu za nezbrinute životinje Grada Zagreba – Dumovec, u sklopu školskog projekta Daj šapi glas!.
Predstavnici razreda, Valter Vorberger (4.a) i Josipa Džambo (4.c), u pratnji učiteljica Ane Dadić i Ane Vidaković te školske knjižničarke Ivane Rožić, uručili su donacije koje smo prikupili. Među donacijama našle su se dekice za pse smještene u vanjskim kavezima, vodilice, prostirke za štence, igračke koje su učenici ispleli od trapera te druge potrepštine. Učenici su također izrađivali broševe i magnetiće u obliku kosti i šapa. oni su, u subotu, 12. travnja, u sklopu akcije Udomljavanje je fora: Počinje gradnja skloništa za mačke, na Trgu bana Josipa Jelačića poslužili kao simbolični pokloni svima koji su donirali za pomoć skloništu.
U okviru projekta, u predbožićno vrijeme organizirana je i prodaja kalendara skloništa Dumovec za 2025. godinu u kojem su poznate hrvatske glazbene, glumačke i televizijske zvijezde pozirale u društvu pasa i mačaka iz Dumovca. Tom je prilikom prikupljeno 216 eura, koji su predani skloništu u zaključanoj kasici-kućici. Učenici su također pokazali svoju kreativnost crtajući kartice s ilustracijama pasa i porukama koje potiču udomljavanje. Te su kartice postavljene na kaveze sa psima kako bi privukle pažnju posjetitelja i potencijalnih udomitelja. Sreća je bila neopisiva kada smo vidjeli da neki psi koje smo crtali nedostaju, odnosno da su udomljeni. Želimo vjerovati da je možda baš naš crtež pomogao da pronađu svoj dom.
Tijekom posjeta, učenici i učiteljice bili su oduševljeni izgledom i urednošću skloništa, kao i velikom brigom djelatnika za sve životinje. Zaključili su kako su psi i mačke u Dumovcu na sigurnom, gdje im je bez sumnje puno bolje nego da lutaju ulicama.
Posebno su nas dirnuli preslatki štenci koji su nedavno stigli u sklonište. Njihove tužne, ali znatiželjne oči podsjetile su nas koliko je važno pomoći napuštenim životinjama i zašto smo se uopće uključili u ovaj projekt.
Zato ovim putem pozivamo sve – udomite, ne kupujte! Pružite dom životinji koja čeka upravo vas. Sve mace i pse raspoložive za udomljavanje možete pogledati na sljedećoj poveznici.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Upisi u srednje škole
USKORO