U petak, 17. ožujka 2023. godine u višenamjenskoj dvorani škole održali smo recital Matoševih pjesama u sklopu provođenja međuškolskog projekta „Matoševe škole koračaju njegovim stopama“. Tom prilikom virtualno smo se povezali putem platforme Teams s ostalim školama partnerima u projektu. Povod ovom recitalu bila je godišnja smrti Antuna Gustava Matoša.
Recital je otvorio naš ravnatelj, gospodin Antonio Jurčev, kao inicijator projekta, pozdravljajući u uvodnom govoru sve prisutne i čestitajući svim školama na aktivnostima koje provode u zajedničkom projektu. U programu recitala sudjelovali su:
Osnovna škola Antun Gustav Matoš iz Tovarnika s pjesmama Mladoj Hrvatskoj, Kod kuće, Poznata neznanka, Tuga vidika;
Osnovna škola Antuna Gustava Matoša iz Čačinaca s pjesmama Serenada, Samotna ljubav, Jesenje veče, Utjeha kose, Gospa Marija, Maćuhica;
Osnovna škola „Antun Gustav Matoš“ iz Vinkovaca s pjesmama Prvi stihovi, Pjesnik, Notturno, Srodnost, Djevojčici mjesto igračke;
te učenici naše Škole s pjesmama Basna, Lakrdijaš, Hrastovački nokturno, Gnijezdo bez sokola, Živa smrt, Stara pjesma i Zvono.
Bila je ovo prilika za uživanje u Matoševoj poeziji, kao i za povezivanje s vršnjacima iz drugih dijelova zemlje putem jedinstvene atmosfere koje mogu donijeti samo stihovi. Dio ugođaja možete osjetiti u našoj galeriji
Do nekog novog susreta, neka nas prate Matoševe riječi:
Tišinom struje, sjene—dršći, dušo:
To mjesec—zanos—k nama silazi;
Kroz zvijezde čežnje, slutnje—umri, dušo:
To smrt i ljubav k nama prilazi.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO