![pozivnica](http://osagm.hr/wp-content/uploads/2024/06/pozivnica-260x185.jpg)
U sklopu 56. Međunarodnog festivala kazališta lutaka, a u organizaciji Talijanskog instituta za kulturu, u četvrtak, 21. rujna posjetilo nas je talijansko kazalište lutaka „Zaches teatro“ iz Firenze. Njihovu predstavu „Cenerentola“ pogledali su učenici 7.a razreda u Zagrebačkom kazalištu lutaka, a dan kasnije imali su priliku i sami postati na kratko glumci lutkarskog kazališta. Osim glume, učenici su tijekom dva školska sata na talijanskom jeziku razgovarali s redateljicom predstave i jednim od glumaca o predstavi, nastajanju predstave, njenoj priči i o nastanku lutaka. U pratnji članova kazališta posjetio nas je i ravnatelj Talijanskog instituta za kulturu u Zagrebu, gospodin Gian Luca Borghese i njegova suradnica, gospođa Kristina Kovilić. Učenike su razveselili slatkim talijanskim proizvodima, a učenici su njih oduševili svojim znanjem talijanskog jezika.
Ovom korisnom druženju i daljnjem širenju ljubavi prema talijanskom jeziku i kulturi veselimo se i iduće školske godine.
učiteljica talijanskog jezika Kristina Huljev
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
![](http://osagm.hr/wp-content/uploads/2015/12/IPL-Positive-Pedagogy.jpg)
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
![](http://osagm.hr/wp-content/uploads/2015/12/IPL-Positive-Pedagogy.jpg)
Upisi u srednje škole
USKORO