Povodom manifestacije Noć kazališta, naša škola organizirala je nezaboravan kulturni događaj pod nazivom Noć kazališta u Matošu.
Učenici 2.,3. i 4. razreda su u srijedu, 20. studenoga, učenicima prvih razreda pjevali pjesmice, glumili u igrokazima, lutkarskim igrokazima te recitirali poeziju. Na daske koje život znače te pod svjetla pozornice mogli su stati svi koji su željeli odglumiti, izrecitirati ili pjevati tekstove koje su sami odabrali i spremali. Bilo je to pravo kazališno iskustvo, a podjednako su u izvedbama uživali izvođači i gledatelji – mali prvašići.
Učenica 7.c razrednog odjela Mia Krakić, dugogodišnja polaznica dramskih radionica u Knap-u, održala je u četvrtak, 28. studenoga, dramsku radionicu za učenike 4.c razreda. Kroz zabavne i edukativne vježbe, učenici su naučili temelje glume i razvijali svoje scenske vještine.
Školska dramska skupina „DraMatoš“ provela je radionicu Umjetna inteligencija u kazalištu. Zadali smo u Chat gpt određene likove i situacije i zatražili da nam napiše dramski tekst koji smo improvizirali na radionici. Ugodno nas je iznenadilo da poštuje dramski zaplet i dramsku napetost i nudi logičan rasplet. Posebno nam se svidjelo što napominje da umjetnu inteligenciju moramo rabiti pametno i odgovorno te tada neće biti prijetnja.
Učenici 6. d razrednog odjela u sklopu sata lektire izrađivali su Robotka, predstavnika umjetne inteligencije sa supermoćima. U skupnom radu osmišljavali su situacije s kojma se Robotko susreće na svom planetu te koja pjesma i koreografija ga pokreće.
Učenici 6. e razrednog odjela upoznali su se s radio igrom te osluškivali zvukove koje možemo koristiti u umjetničkom djelu.
Školska radijska skupina osmislila je radijsku emisiju o manifestaciji Noć kazališta te prilagodila dramske tekstove nastale pomoću umjetne inteligencije za radijsko izvođenje.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO