Tijekom studenog i prosinca nadahnuti blagdanom Božića i geslom Jubilarne 2025. godine “Hodočasnici nade”, povezali smo nekoliko aktivnosti i marljivim radom obilježili na kreativan način ove važne događaje.
Sveta vrata su poseban simbol Jubilarne godine koja se obilježava svakih 25 godina. Prolazak kroz njih označava duhovno hodočašće i poziv na obnovu vjere, nade i ljubavi. Potaknuti tom temom, izradili smo repliku Svetih vrata koristeći kutiju u kojoj je bila pametna ploča. Ova aktivnost bila je dio eTwinning projekta „Zemlja je naš zajednički dom“, koji promiče kreativnost i brigu o okolišu recikliranjem.
Naš rad dodatno smo obogatili motivom Betlehemske štalice, simbolično povezujući Jubilej 2025. i Božić.
Izrada makete bila je više od kreativnog izraza. Postala je prilika za zajedništvo, smijeh i pripremu za proslavu Božića i Jubilarne godine, koju ćemo dočekati kao pravi hodočasnici nade.
Iako mnogi od nas neće moći posjetiti Rim i proći kroz prava Sveta vrata, svi možemo otvoriti srca za susret s Božićem. Dijeljenjem mira i ljubavi s drugima pokazujemo da prava radost leži u zajedništvu i brizi za bližnje.
Ovakve nas aktivnosti podsjećaju da biti „hodočasnici nade“ znači vjerovati u bolje sutra i djelovati s ljubavlju danas.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO