![brushes-1683134_1280](http://osagm.hr/wp-content/uploads/2025/02/brushes-1683134_1280-260x185.jpg)
Naša škola ponovno je sudjelovala u međunarodnom projektu razmjene straničnika – Bookmark Exchange Project, koji organizira Međunarodna udruga školskih knjižničara (International Association of School Librarianship). Ovaj projekt, koji se održava povodom obilježavanja Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica, ima za cilj razmjenu straničnika, upoznavanje drugih kultura, poticanje čitanja i korištenja straničnika te uspostavljanje komunikacije s vršnjacima iz drugih zemalja.
Učenici 2.c razreda razmjenjivali su straničnike sa školom iz Portugala, a učenici 4.b razreda s partnerskom školom iz Mađarske. Naši su učenici uz pomoć učiteljica Jelene Frajman i Ivane Elezaj izradili straničnike u obliku kravate, simbolizirajući hrvatsku tradiciju, te na njima crtali i lijepili slike poznatih hrvatskih znamenitosti i slova glagoljice. U pismu koje smo poslali našim partnerima, objasnili smo im zašto smo izabrali kravatu i glagoljicu kao motive kulturnog identiteta Hrvatske.
Ovaj međunarodni projekt pružio je učenicima priliku za kreativno izražavanje, istraživanje kulturne baštine te sklapanje novih prijateljstava s vršnjacima iz drugih zemalja. Također su stekli nova znanja o Mađarskoj i Portugalu.
Ivana Rožić, stručna suradnica knjižničarka
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
![](http://osagm.hr/wp-content/uploads/2015/12/IPL-Positive-Pedagogy.jpg)
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
![](http://osagm.hr/wp-content/uploads/2015/12/IPL-Positive-Pedagogy.jpg)
Upisi u srednje škole
USKORO