
Dana 21. ožujka 2025. godine, dio učenika 4.a i c razreda, u sklopu školskog projekta “1100 godina Hrvatskog Kraljevstva”, posjetilo je izložbu pod nazivom Duvno polje – kraljevsko prijestolje koja je održana u Etnografskom muzeju. Cilj ovog posjeta bio je proširiti znanje o povijesti hrvatskog kraljevstva i važnosti Duvnog polja u kontekstu srednjovjekovne hrvatske države.
Izložba je učenicima omogućila uvid u kulturne i povijesne značajke tog razdoblja. Na zanimljiv i djeci prilagođen način prikazala je život u doba kralja Tomislava, simbole kraljevske vlasti te važnost ovog događaja za hrvatsku povijest. Imali su priliku vidjeti replike srednjovjekovnog oružja, odjeće i nakita, kao i interaktivne elemente koji su im omogućili da aktivno sudjeluju u razgledavanju. Posebno zanimljiv dio izložbe bilo je prijestolje na koje su učenici mogli sjesti i slikati se.
Nakon posjeta muzeju, učenici su se uputili do Trga kralja Tomislava, gdje su na podnožju spomenika pročitali knjigu Hrvatski kraljevi. Bio je to prikladan završetak njihova edukativnog obilaska. Kroz čitanje, učenici su dodatno učvrstili svoje povijesno znanje o važnoj ulozi kralja Tomislava u formiranju i jačanju hrvatske države.
Ovaj posjet bio je vrlo poučan i inspirativan jer su učenici imali priliku povezati teorijsko znanje stečeno u školi sa stvarnim povijesnim lokalitetima i događajima.
knjižničarka Ivana Rožić i učiteljice Ana Dadić i Ana Vidaković
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.

Upisi u srednje škole
USKORO