Tijekom prvog polugodišta učenici 3. a razreda u produženom boravku svaki tjedan izveli su jedan pokus zajedno sa svojom učiteljicom Lucijom Matas. Učenici su od učiteljice dobili početne upute, a kod kuće su se marljivo pripremali za izvođenje pokusa. U školi su ga izvodili uz pomoć dva učenika pomagača i učiteljice. Pokusi koje su izvodili bili su prilagođeni dobi učenika i njihovim interesima. Koristili su se knjigom „Mali meteorolog“ skupine autora. Učenici su mogli prolistati knjigu i izabrati pokus koji će raditi. Neki od pokusa bili su vrlo kratki dok je kod nekih pokusa za promatranje pojava trebalo nekoliko dana. Cilj izvođenja pokusa je bio razumjeti mnoge pojave s kojima se učenici susreću svaki dan. Zašto je nebo plavo, što su mraz i rosa, koja su svojstva kisika, što je duga i kako nastaje grmljavinska oluja su pitanja na koja su ovo polugodište učenici dobili odgovore. Djeca su pažljivo promatrala pokuse, postavljala pitanja, proučavala reakcije koje su nastajale, dolazila sama do zaključaka i odgovora te kritički promišljala o svijetu koji nas okružuje.