Želimo vratiti ljubav – četverogodišnje radosti u druženju dramske skupine
Dramska skupina viših razreda koja je ove godine sjajno predstavljala našu školu na županijskom Lidranu, oblikovala se već u 5. razredu kad su uz sadašnje članove u grupi bile i Dora Mađerić, Laura Bergant, Lara Sterle, Lucija Grladinović, Nika Čavlović i Julija Žižić. Stjecali su tada prva znanja o scenskom nastupu i dramskoj igri. Sa svojom prvom scenskom igrom Ja to (ne) mogu otišli su na općinski Lidrano.
Od tada su svake godine nastupali na Božićnoj priredbi i priredbi za Dan škole. Uz to uvijek su rado sudjelovali na obilježavanju svih obljetnica pa su obilježili i Dan hrvatskoga grada heroja – Vukovara, obljetnicu Matoševe smrti te Dane hrvatskoga jezika izražajno čitajući i kazujući prigodne tekstove.
Slijedile su dramske igre Postolar i vrag prema istoimenoj Šenoinoj povjestici, zatim Sveta noć na stihove Luke Paljetka, postavili su igrokaz Igrajmo se mora Tina Kolumbića. S dramskom igrom Puž na carinskom pregledu došli su do županijskog Lidrana. Na prošlogodišnjem Danu škole nastupili su s dramatizacijom romana Mladena Kopjara Suze za pingvine.
Vjerne članove dramske grupe od njena početka čine učenice Magdalena Patačko i Ema Vukičević te učenici Borna Elez, Fran Kusić, Marin Rossini, Stjepan Kalamiza (8. b) koji su uz sve svoje izvanškolske aktivnosti (plesna škola, sinkronizirano klizanje, košara itd.) redovito dolazili na redovne i mnoge izvanredne sate uvježbavanja i pripreme.
Ove školske godine grupi su se pridružili Tvrtko Parać (8.a) i Laura Juričić (8. c) te Jelena (6.d) i Filip Jarak (3.r.). S novim članovima postavili su dramsku igru nastalu prema tekstu Ivane Marinić Želim vratiti ljubav. Iako je tekst zamišljen kao monolog dviju osoba, oblikovali su scensku igru u kojoj su se predstavili roditelji djece s problemima u ponašanju, s jedne strane i dječak koji boluje od ADHD-a, na drugoj strani. U ulozi majke i sina odlično su se snašli Laura Juričić i Tvrtko Parać te snažno interpretirali likove drame koja tematizira ovu ozbiljnu i sve prisutniju temu, a ostali članovi grupe doprinijeli su njezinoj uvjerljivosti.
Na općinski Lidrano išli su s obje predstave: ovogodišnjom predstavom Želim vratiti ljubav i prošlogodišnjom Suzama za pingvine, a na županijsku razinu upućena je ova potonja koju su doradili i dodatno oblikovali po savjetu općinskog povjerenstva. Na županijskom Lidranu „dramci“ su dali sve od sebe i svoga dramskoga znanja pa je to bilo najbolje izdanje Pingvina do sada.
Marija Đerek, voditeljica dramske skupine
————————————————————————————————————————
Skupni dramsko-scenski nastup naših učenika 6. i 8. razreda na županijskom LiDraNu 2018. , koji su izveli 15. veljače 2018. godine u kazalištu „Vidra“ u Zagrebu, možete pogledati ovdje.
Najnovije novosti
Likovni radovi učenika
Likovni radovi učenika
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Pedagog
Mirna Bilić, pedagoginja
Područje rada školskog pedagoga je široko i dotiče se mnogih područja rada u u školi. Stručni suradnik pedagog bavi se analizom, unapređivanjem i vrednovanjem odgojno-obrazovnog rada u školi, sudjeluje u planiranju i programiranju, kulturnoj i javnoj djelatnosti škole, prati stručno usavršavanje učitelja, te vodi i nadgleda pedagošku dokumentaciju škole.
Osnovna i najvažnija djelatnost školskog pedagoga je neposredan odgojno-obrazovni rad koji se prije svega odnosi na individualni i skupni rad s učenicima ili sa cijelim razrednim odjeljenjima ovisno o zahtjevima područja koje se obrađuje.
Važan dio poslova školskog pedagoga odnosi se i na savjetodavni rad s roditeljma koji kao rezultat rada s učenicima, učiteljima i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa predstavlja zaokruživanje odgojno-obrazovne cjeline.
Unapređivanje svih oblika rada u školi i općeg funkciniranja školskog kolektiva usmjerenog na nastavni proces predstavlja svakodnevnu težnju u radu školskog pedagoga.
Upisi u srednje škole
USKORO